طرز تهیه جوجه کباب برای 20 نفر
گالری عکس و مدل 2019-98
مرجع کامل تصاویر و مدلینگ،چهره ها،دکوراسیون و تزینات،بازیگران و خواننده ها،اخبار و سلامت، آشپزی و غذا

خرید رژ لب مدادی تراش دار خط لب مدادی بسته ای مداد ابرو عمده خرید مداد شمعی رنگی فلورمار پد اسفنج مدل قارچی دسته دار خرید خط چشم پاریس اصلی بخور سرد فانتزی عمده خرید مام الد اسپایس عکس پروفایل دخترونه عینکی - عکس پروفایل عینکی دخترونه سالگرد عارف نیشابوری عطار نیشابوری سال 99 متن و جملات زیبا برای روز علوم آزمایشگاهی عکس درباره ی روز ارتش برای پروفایل 23 فروردین روز دندان پزشک 1399 عکس نوشته های تبریک نیمه شعبان مبارک برای پروفایل روز جهانی بهداشت : World Health Day تتوهای کوچک و شیک دخترانه برای پشت گردن 2020 اسم صدف به چه معنایی است؟ آیا اسم صدف زیباست؟ زندگینامه و بیوگرافی خواننده زن افغان غزال عنایت با عکس


طرز تهیه جوجه کباب برای 20 نفر

مواد لازم برای جوجه کباب

جوجه 750 گرم الی 1 کیلو گرم

روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری

آبلیمو 2 قاشق سوپ خوری

نمک و فلفل و زعفران حل شده (یا پاپریکا)

 

طرز تهیه برای جوجه کباب

بهترین وزن برای انتخاب جوجه کبابی از 750 گرم تا یک کیلو گرم است و این مقدار کباب برای استفاده دو نفر معمولا کافی است. جوجه را تمیز می کنیم و می شوئیم و خوب خشک می کنیم و آن را به طریق زیر خرد می نمائیم .

بال های جوجه را به طوری که کمی از گوشت سینه به آن بماند از سینه جدا می کنیم و سینه را نیز از طرف استخوان جدا می نمائیم (می توانیم سینه را با استخوان از وسط دو نیم کنیم).

بعد ران ها را از استخوان پشت جدا کرده و ماهیچه را هم از ران جدا می نمائیم. سپس به نسبت هر یک جوجه 2 قاشق روغن زیتون 2 قاشق سوپ خوری آبلیمو و کمی نمک و فلفل و زعفران حل شده یا پایکارا مخلوط می نمائیم و جوجه را 4 تا 5 ساعت در این سس می خوابانیم.

بعد قطعات جوجه را سیخ می کشیم ، به طوری که ران ها و ماهیچه به یک سیخ و بال ها و گردن به سیخ دیگر و سینه  ها به سیخ سوم باشند.

ابتدا سیخ های ران و بال را روی آتش یک نواخت می گذاریم و کمی آتش را باد می زنیم و سیخ ها را پشت و رو می کنیم سپس از سس روغن زیتون و آب لیمو به آنها می دهیم و کمی که برشته شد سیخ های سینه را روی اتش قرار می دهیم (چون گوشت سینه لطیف تر است کمی دیرتر روی آتش گذاشته شود)

وقتی قطعات جوجه طلائی و برشته شد. (و در طول مدت برشته شدن باید مرتب از سس روغن زیتون و آبلیمو روی آن بدهیم) کباب ها را منظم به طوری که قطعات آن مشخص باشد در دیس می چینیم و اطراف آنرا با جعفری تزئین می کنیم بلافاصله سر میز می بریم .

 

برچسب جوجه کباب با سس مایونز جوجه کباب را در چه موادی بخوابانیم چگونه جوجه کباب را ترد کنیم زردچوبه در جوجه کباب سبزی معطر برای جوجه کباب سس جوجه کباب بعد از پخت طرز تهیه جوجه کباب فوق العاده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جوجه کباب را در چه موادی بخوابانیم, زردچوبه در جوجه کباب, جوجه کباب با سس مایونز, طرز تهیه جوجه کباب فوق العاده, جوجه کباب با ماست, چگونه جوجه کباب را ترد کنیم, طرز تهیه جوجه کباب برای 20 نفر, ,

نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1398



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به گالری عکس و مدل 2019-98 مي باشد.